Brand inHome Style
- Home
- portfolio
- Digitalni marketing
- Dizajn i branding
- Brand inHome Style


01. Proces kreiranja brenda
Klijent In-Home Style je tražio da se kreira brend web stranice za njihovu firmu specijaliziranu za prodaju namještaja i opreme za uređenje doma. Uz to, tražili su i izradu knjige standarda koja će služiti kao smjernica za dizajn i kreiranje sadržaja na web stranici.
Projekt je započeo sa sastankom s klijentom kako bi se detaljno razgovaralo o njihovim potrebama i ciljevima. Nakon toga, krenulo se u izradu dizajna web stranice i knjige standarda. Za brend web stranice se korišteno moderno i funkcionalno sučelje, s naglaskom na vizualnom prikazu proizvoda i jednostavnoj navigaciji. Knjiga standarda je kreirana kako bi se osiguralo dosljedno izražavanje brenda na svim marketinškim materijalima.
Kao rezultat ovog projekta, klijent je dobio modernu, funkcionalnu i prepoznatljivu web stranicu koja je prilagođena njihovim potrebama i ciljevima. Također su dobili knjigu standarda koja će im pomoći u održavanju dosljednog izražavanja brenda na svim marketinškim materijalima.
02. Prijedlog 3 logotipa



Razumijevanje klijenta i ciljeva brenda: Kao prvi korak, sastali bismo se sa predstavnicima kompanije inHome Style kako bismo razumjeli njihovu viziju i ciljeve brenda. U ovom procesu bismo pitali ključna pitanja o njihovim vrijednostima, ciljnoj publici, konkurenciji i drugim ključnim faktorima koji su važni za brendiranje.
Istraživanje tržišta: Nakon razumijevanja ciljeva i vrijednosti kompanije inHome Style, sproveli bismo detaljno istraživanje tržišta. U ovom koraku bismo proučavali njihovu ciljnu publiku, konkurenciju i trendove u industriji kako bismo bili sigurni da dizajniramo brand koji odgovara njihovim potrebama i ciljevima.
Kreiranje koncepta: Na osnovu prikupljenih informacija, tim iz agencije bi počeo kreirati koncepte za brand identitet. Ovi koncepti bi uključivali različite ideje za logotip, boje, tipografiju i druge ključne elemente koji bi bili važni za brand.
Prezentacija koncepta: Kada bismo razvili nekoliko različitih koncepta, predstavili bismo ih klijentu. Ovaj korak bi nam omogućio da dobijemo feedback i mišljenje klijenta o različitim idejama za brand. Na osnovu povratnih informacija, nastavili bismo sa daljim razvojem koncepta.
Finalizacija branda: Kada bismo imali finalni koncept za brand identitet, sproveli bismo detaljnu reviziju i testiranje kako bismo bili sigurni da su svi elementi branda dosljedni i funkcionalni.
Kreiranje brand standarda: Nakon finalizacije branda, agencija bi kreirala smjernice za upotrebu brenda kako bi klijent mogao konzistentno primjenjivati brend identitet u svim marketinškim materijalima i komunikaciji sa publikom. Ove smjernice bi uključivale uputstva za primjenu logotipa, boja, tipografije i drugih ključnih elemenata branda.
03. Web stranica i društvene mreže
Kreirali smo funkcionalnu i privlačnu web stranicu i profil na društvenim mrežama za inHome Style koji odražavaju identitet brenda i njegove vrijednosti. Sadržaj na društvenim mrežama kontinuirano ažuriramo i prilagođavamo publici te pratimo i analiziramo performanse kako bi smo poboljšali interakciju s publikom i postigli bolje rezultate.
- Zakup domene
- Hosting
- Digitalizacija procesa
- Mailovi
- Aplikacija za računovodstvo